Kibolska gra komputerowa. Facebook stawia na sport. Sieć sklepów zachęca do aktywności fizycznej i wymiany spalonych kalorii na ubrania. A do tego polskie miasto promujące się poprzez niezbyt polski sport. To efekty podpatrywania w ostatnich dniach.

Komputerowy kibol

Może nie jest to najnowsza informacja, ale trafiłem na nią dopiero teraz. Na rynek trafiła gra komputerowa, w której możemy wcielić się w kibica-chuligana. I nie jest łatwo, bo cały czas trzeba dbać o swój prestiż i pokazywanie rywalom, kto ma mocniejsze argumenty w ręku.

Gra Hooligan Fighters to kolejna po legalnych ustawkach  próba zarobienia na osobach, które lubią pełne agresji męskie zmagania.


Facebook na sportowo

Wiele razy zwracałem uwagę, że sport to najbardziej poważna rzecz spośród tych niepoważnych. Potwierdzają to plany społecznościowego giganta, czyli Facebooka. Jak informuje serwis mamstartup.pl:
Relacje sportowe, statystyki, komentarze ekspertów, a także opinie znajomych. O te zakładki został wzbogacony Facebook, a to dzięki uruchomionej właśnie funkcji Sports Stadium. Ma ona łączyć fanów sportu na całym świecie.
Czyli jednak sport jest potęgą.

Ubrania za kalorię

Blisko dwa lata temu wyznałem, że nie ogarniam zwolnień z WF-u. Poprzestałem na tym stwierdzeniu i nie zastanowiłem się, co można zrobić, żeby zachęcić młodzież do aktywności na lekcjach wychowania fizycznego. Na szczęście tego samego błędu nie popełnili twórcy marki odzieżowej H&M Sport.

23 stycznia 2016 r. ruszyła akcja "WF-reaktywacja". W jej ramach uczniowie mogą wymieniać spalone kalorie na ubrania ze sportowej kolekcji. Z jednej strony niezbyt ładne wychowywanie młodzieży na wiernych klientów. Ale przynajmniej zachęcają do dobrych działań.


Futbol amerykański w Białymstoku

Promowanie miasta odwołujące się do sportu? To nic nowego. Sport to bardzo nośny temat i nie może dziwić, że wykorzystywany jest w marketingu miejsc. Ale niemal zawsze do promocji wybiera się dyscypliny sportu mocno związane i kojarzące się z danym miejscem. Tymczasem w Białymstoku sięgnięto po futbol amerykański. Efekt możecie zobaczyć poniżej. A o całej akcji więcej przeczytacie na brief.pl.



Zdjęcie we wpisie: fot. Nathan Shively / unsplash.com CC0 1.0



Print Friendly and PDF

Tomasz Janus

Sportowy fanatyk, który łączy pasję kibicowania i uprawiania nauki. Nieustannie poszukuje odpowiedzi na pytanie jak działa świat sportu, nauki, kibiców i biznesu. Więcej
    Blogger Comment
    Facebook Comment